Ny design och lite till.

(Har ny design som ni ser, är inne på blått nu, vet inte varför kanske för att det är en gladare färg och jag behöver se något gladare än bara svart..)

Som säkert några har märk så har jag inte uppdaterat på väldigt väldigt länge.
Det beror på att det aldrig händer något i mitt liv.. Men nu har jag iaf en liten obetydlig sak att berätta:
Jag ska sluta skolan, vad har det för betydelse egentligen? Att gå i skolan varje dag när man ändå inte känner att den ger en någonting alls? Det är inte de att jag har några som helst problem med människorna eller lektionerna eller någonting, det är bara de att.. Jag lever ju i en deprission.. Och det känns som ingenting betyder någonting.. Och allt är så jobbigt.. Inte jobbigt som i att jag är lat.. Utan jobbigt på något annat sätt.. Går inte alls för mig att förklara hur det känns annat än att det känns helt onödigt som sagt.. Också kan jag inte se att framtiden någonsin kommer ändras från det den är nu, än så länge iaf. Och om man inte ser någon framtid.. Vad är det då för mening med nuet, det är en fråga jag ställer mig väldigt ofta.. Jag vet att väldigt många har en del svar på det, att man måste kämpa för framtiden mm även om allt känns fel just nu.. Men det är bara det att jag orkar inte kämpa.. Jag kämpar redan för så mycket, jag kämpar för att överleva, kämpar för att orka med morgondagen och dagen som är, ingenting känns ju.. Allt är så rakt, hela tiden.. Vill ha lite vågor.. Pappa säger att det känns så av medicinen som jag får just nu (han har ätit den också) men alltså.. Ja jag vet inte.. Men framtiden orkar jag inte ta till mig förens jag fått rätt på nuet.

<3

Kommentarer
Postat av: emma

ja visst är det :)

2009-02-02 @ 10:52:10
URL: http://emmaagzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0