Dagen.

Hej, jag igår så bestämde våran granne och jag att vi skulle gå ut och gå på morgonen..(09.15) Och jag tänkte att de kan ju vara bra även om jag har lite svårt att somna på nätterna..
Jag somnade vid 07.00 någonting och skulle gå upp då 09.00, jag gick upp gjorde mig iordning, påklädd och allt går jag till henne och knackar på.. Ingen öppnar på en lång stund.. Så jag gick hem igen.. Och ringde henne.. Då skulle hon inte gå ut och gå för hennes ena barn va fortfarande sjukt och skulle inte gå på dagis.. Och hon ringde inte ens och sa det -.-'

Men iaf sen gick jag hem.. Hade tråkigt gick upp och satt mig vid min dator och surfade lite.. Sen vid 14.00 orkade jag inte sitta mer, då gick jag och la mig i sängen och tittade på tv.. Och såklart somnar jag någon gång mellan 15.00 och 16.00 och missar middag och allt och vaknar av att min syster kommer hem från handbollen och utbrister: Sover du?! Och då var klockan 20.17 xD Snacka om att slumra till, hade inte vaknat av varken sms eller ringsignal på mobilen xD

Ja de va min dag iallafall.. Tråkig som vanligt..

Föresten, jag har tänkt över det där med att hoppa av gymnasiet.. Och kommit fram till att jag ska iallafall ge Iv-Praktik på Bruksgymnasiet i gimo en chans, gick Iv-Bas där förra året och det är en helt underbar skola tycker jag, bäst av alla jag gått i!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0