Kul =)


Igår kväll red jag^^ lite långtråkigt är de att bara skritta å skritta å skritta :P men måste göra de ett tag för att träna upp min balans igen+ han är så känslig i munnen så måste ta de lugnt å känna hur han är först.. han tränas ju att bli en westernhäst också så ja måste också träna att ge dom hjälperna och de.. de e rätt svårt att komma ihåg nya "ljud" och ord tkr ja.. eftersom ja har lite svårt me minnet xD men iaf.. Hooe säger man när han ska sakta in.. och heey när han ska göra halt^^ kommer lära mig med tiden.. men eftersom ja gillar lite fart när ja rider.. så längtaaar jag tills helena tkr att ja kan börja trava och gallopera.. hur de där än stavas -.-' men ajja.. linnea och jag ska iaf sköta om han i 3 dagar nu medans helena är ute och åker bil med sin man xD får se hur de går.. lr om jansson får lust att testa mig nu när hans mamma inte kommer va me :P men han brukar inte va så himla testig säger hon^^ bra de..


<3



(Jansson)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0