Förlåt mig!

Hej ni!

Jag vill bara säga förlåt mig för att jag inte skriver så mycket längre.. Jag ska börja bättra mig..
Det är bara det att jag inte gör så mycket i mitt liv just nu.. Arbetsförmedlingen lite då och då, fotar lite då och då.. Är med vänner lite då och då.. Inte så mycket spännande att skriva om faktiskt.. Men jag ska börja bättra mig.. Även om det inte händer så mycket så kan jag ju ändå skriva om det som händer, spännande eller inte.. Man får ändå skriva av sig lite grann!!
Jag älskar ju att fota mm.. Jag har iaf bestämt mig för att verkligen försöka få igång mitt fotande.. Försäka bli något.. Jag vill ju ingenting annat än att bli fotograf.. Men.. Nu MÅSTE jag faktiskt gå och sova, som ni ser så är det rätt så sent.. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

sv: hm typ, calibri :)

2010-09-12 @ 22:32:57
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vi har haft de underbart !!

Tycker absolut att du ska satsa på att bli fotograf !

2010-09-14 @ 16:26:36
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0