Hemma igen =)

Hej alla!

Nu har jag kommit hem från Grekland.. Där var det OTROLIGT varmt.. 50+ grader i solen nästan varenda dag!
Rätt så brun hann jag bli också på bara 7 dagar.. Människorna där i grekland är verkligen underbara! Och maten är så himla god! Längtar redan tillbaka.. Som tur är så har familjen redan bestämt att vi ska tillbaka i september nästa år! Kanske till och med alla år framöver? Hoppas.. Det är ett underbart land.. Och Kalives som byn heter där vi hyrde villa är en underbar liten by med massor med tavernor (Resturanger?) överallt! Skit mysigt.. Jag handlade en Ed hardy keps och ett linne och solglasögon =P Det är Ed hardy som gäller för mig just nu.. Tycker de är himla snygga tryck på allt! Spec: Love kills slowly trycken.. Men Bilder kommer senare när jag lagt in alla på datoren min :) Det var de enda jag längtade hem till.. Min älskade dator!! :D

Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

sv: okej :) <3

2009-09-07 @ 21:16:51
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

sv: ja det blev bra :)



åh, mysigt att åka tillbaka :D jag kan åka med haha (a)

2009-09-07 @ 21:26:06
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0