En "glad" dag?


Strunta i rubriken.. :)

Hej ni som läser..xD Om det är någon?

Idag har jag iaf träffat min underbara Becka :) Vi hade trevligt, fikade och åt bullar.. Hon ville inte smaka mina brända bullar som jag bakade med vickan i (måndags?) så hon köpte med sig egna stora Ica bullar :) MUMS :)

Vi satt vid datorn lite och hennes pojke Isak kom förbi.. Sen fick Rebecka för sig att hon ville fika igen.. Så då gick vi hem till Vickan (15 meter mellan dörrarna?) Och fikade frukt och bär paj.. Vickan är en jäkel när de kommer till bakning, väldigt gott :)

Sen vid 22 tiden följde vi Becka hem till sin Isak som bor ungefär 300 meter bort om inte mindre.. Sen gick Vickan och jag på en liten kvälls promenad med hennes hundar.. :) Och jag fick såklart hålla i "Stinky" som egentligen heter Melissa.. Men hon luktar illa.. Så vi har döpt om henne :)..

Ja.. Sen har jag inte gjort så mycket mer.. Har 2 blogg projekt pågång iallafall.. Ska försöka bli klar med dom innom dom närmaste dagarna..

Godnatt<3



Här har ni min underbara Rebecka på bild :)


Kommentarer
Postat av: Diza

Sjukt fin blogg! :)

2009-09-10 @ 08:11:39
URL: http://dizaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0