Design+Betalning :D

Hah hej ni!

Igår ringde min kompis mamma och bad om en bloggdesign och jäklar va hon envisades med att betala hon säger att vi nu ska göra mig till affärs kvinna :P! Så visst får hon betala om hon vill, fastän jag envisas om att det inte är nödvändigt.

Men iallafall.. Jag tänker inte börja betala för mina designer förens jag lärt mig lite mer, anser att ska man ta betalt så ska man göra ett väldigt bra jobb också och jag är inte tillräckligt bra för det än kan jag tycka.. Men efter lite mer lärande så kanske..


Vad tycker ni är ett rimligt pris på en blogg-design?

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hhaha gud! Har funderat på precis samma sak,.. för jag vill också sälja men tycker att jag kanske borde lära mig lite mer..=) Alltså, priset.. det beror ju också på hur bra man är! men 100 kr tycker jag är lagom :)

2009-10-05 @ 01:38:54
URL: http://rrebeccaz.blogg.se/
Postat av: BECAUSE YOU´RE WORTH IT

du gör gratis nu asså? x)

2009-10-07 @ 18:04:19
URL: http://msjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0