Ny Design.

Japp, som ni ser så har jag en ny design igen.. Tänkte börja blogga lite igen och då tyckte jag det passade sig med en ny deisgn också.. :) Idag sitter jag hemma hos min kära vän Dennis..  Och har jätte tråkigt... Egentligen vill jag sitta hemma och fixa designer :P Finns det ingen som vill ha en ny blogg-design? Jag fixar gärna! Gratis också självklart eftersom att jag tycker det är en rolig grej att göra och ändå inte har något annat för mig.. Visst det vore ju kul med lite pengar men ändå.. Det skiter jag i.. Jag ska börja Copyrighta mina designer från och med nu.. För jag har precis fått reda på att det finns personer med min design som tar åt sig äran själv och säger att det är dom själva som suttit och knåpat ihop alltihop.. Och så ska det ju inte gå till.. Jag vill ju att folk ska komma till mig och fråga om det och komma med fina kommentarer om mina jobb.. :P Men som sagt.. Från och med nu ska jag börja copyrighta.. så att folk ska veta att det är min blogg dom ska komma till om dom vill ha något designat av mig.. För dom frågorna svarar jag själv på..
Den som tagit åt sig äran sa tydligen som svar på det att hon inte gör designer åt någon annan än sig själ, tyvärr..
Men.. Jag GÖR mer än gärna designer åt allt och alla.. Bara ni kan komma med lite färg förslag och lite utseende ideér så :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gör en åt min eller gör flera :D <3

2009-08-21 @ 22:12:03
Postat av: Anonym

gör en åt mig eller gör flera :D <3

2009-08-21 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0