Orka.. =(

Fan vad jag hatar att vara sjuk, dagarna går så otroligt sakta.. Idag bestämde becka och jag att hon ska komma till mig på torsdag och stanna tills på lördag. ska bli super kul att hon ska komma:P även fasst jag är sjuk då.. och isak ska också komma antagligen.. (sa han till becka) men inte till mig xD å ja frågade vrf han inte frågade mig utan becka, då sa han att becka hade frågat han i skolan.. men så lät de inte på becka.. men skit samma, de är ju inge viktigt precis.. glad att dom kommer iaf :D fattar inte hur jag kan börja sakna dom så fort.. va ju bara några dagar sen ja träffade dom sist.. men de är kul när man hittat såna underbara vänner.. tkr verkligen om er<33


Jag har försökt att undvika att träffa mitt ex sen vi gjorde slut.. men har börjat sakna han otroligt.. vi va ju faktiskt tsm i 1 år och 11 månader.. och man träffades nästan varje dag+ han va min bästa vän innan vi blev tsm också och vi träffades jätm då också.. så de känns otroligt svårt att låta bli nu.. men de är nog bäst för han och mig.. spec för han så han låter sina känslor vila ett tag så att vi bara kan vara vänner sen.. tkr det är lite sorgligt också att det inte kunde vara vi längre.. men så är det ibland.. känslor är ju inte direkt man styr över =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0