;)

Hejsan!
Har inte orkar skriva i helgen.. Men jag har hafft så jäkla kul med isak och beckan :P vi har busat hela jäkla helgen .. :P vart ute på nätterna och halft fryst ihjäl oss :P men då fanns ju isak till hands ;) nerå X D hehe. nemen sen har vi typ ätit massa godis :D iaf becka och jag :P vi försökte se på sex and the city filmen mitt i natten.. men alla somnade:P så de gick inte så lyckat för oss :P sen va linnea i vägen för oss.. eftersom hon tydligen alltid MÅSTE busa med isak.. fattar inte :P tänk om hon är kär ;) hahahha :P äh hon e för liten i vilket fall som helst för han + han har ju en tjej.. som föresten kom på lördagen efter hon vart på kulturnatten och tog isak ifrån oss *grrrr* nerå :P nemen då fick beckan å ja skit tråkigt =( för mattias kom inte och hejade heller som han lovat =/ tydligen va anledningen: för mkt sprit, för lite mat=/ men ajja.. becka å ja busade på för oss själva sen.. och gick ut å gick å sånt mitt i natten ungefär till klockan 03.00 typ :P de är mys å gå runt å prata med becka när inga andra är ute typ.. :P kan verkligen prata om allt med den tjejen, i år har jag föresten kännt flickan i 12 år :P åh fortfarande står vi ut med varandra :P toook :P älskar den tjejen, hon är en riktig vän.. <3
föresten becka å ja blev skit glada å de du sa isak; Vem kan inte tycka om er? gullgit av dig :P <33
ajja.. orkar inte skriva mer nu! <3 berättar väl kanske mer invecklat vad som hände nån annan dag.. men de e lika bra å hålla en del saker för sig/oss själva :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0