=/

Den här dagen har vart sådär.. Vaknade vid 12.30 ungefär (duktigt av mig som har sovit till kl 15.30 ungefär) men iaf.. fixade mig och spenderade ungefär 1,5 timmar hemma hos Victoria :D när ja satt där så ringde mamma som va på väg hem från mötet dom hade om mig på skolan och berättade att jag ska få individuellt schema :D ska endast ha Ma, Sv och bild/fotografering hädan efter.. Otroligt skönt..+ att dom äntligen verkar börja lägga ner lite energi på min add-utredning :P verkar faktiskt gå framåt nu.. dom säger att det lutar starkt åt att jag har det.. så hoppas på en ordentlig diagnotisering så att jag kanske kan få nått piller som hjälper mig lite grann iaf.. ^^

sen efter lite känslo tårar pga att de kändes som massa saker jobbiga saker plötsligt blev så mkt lättare så gick jag till bussen.. hade nämligen lovat Dennis mitt ex att komma och äta middag med honom på en kina resturang.. de var trevligt:P god mat i massor :P dom hade lagt till suschi på buffé menyn också :D mums ;)

och sen efter det.. så gick vi till min buss så drog jag hemmåt igen..

väl hemma så satt ja och pratade lite med mamma och sånt..

sen såg jag en superbra dokumentär från svt som hette "mitt huve är en torktumlare" lr nått.. som handlade om adhd..

sen när ja sett klart på den så såg jag på sista 20 minuterna på idol... det är ju riktigt rogivande ibland :P hahha ..

sen nu så sitter jag bara och har allmänt tråkigt.. ska väl spela sims lr nått snart.. och jag längtar tills imorgon då mina kära vänner isak och rebecka kommer :D har så otroligt kul med dom<3

men innan det klockan 12.30 ska mamma och jag på möte i skolan med en specialpedagog som jag ska ha i matte och svenska^^ och se vart mina lektioner ska va bland annat.. och typ vilka dagar, tider och hur länge ja ska ha lektioner mm..
Natti natti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0