;)

Hej ni som orkar läsa min eländiga blogg^^

Fortfarande uppe ja:P vet att de inte va länge sen jag skrev men.. jag har sånna sömnproblem =/ så istället sitter jag uppe och håller på med datan min, för de mesta är ja inne på www.bilddagboken.se där mitt namn är THERRSON ..

kul föresten att det börjar bli höst :D är så himla kul att fotografera då.. vackra löv och fint regn :P älskar när de precis har regnat också går man ut med kameran och knäpper kort på massa vattendroppar som ligger på löven.. :D

fan va dåligt de är på tvn vid den här tiden då :P är aldrig nått kul..mtv är väl de enda som verkligen går att titta på.. lr föresten ;D de brukar vara massa spännande spök prog på tv4+ :P shit va skrämmande de kan va ibland.. när man ligger på nätterna och tittar och har helt mörkt i rummet:P vågar knappt ha fötterna utanför täcket ibland men.. älskar när saker blir spännande fattar inte vrf.. kanske är kicken man får.. :P hur de bara pirrar i kroppen :P
mysigast är iaf att kolla på läskigheter i nån älsklings närhet.. men har man ingen sån funkar ju vänner också :D

Förra lördagen den 6/9-08 bröt jag och min kille upp efter ett och ett halvt års förhållande.. va lite sorglige.. men de kändes som de va de enda rätta för mig jusst nu.. orkar inte med något förhållande.. mår inte så bra i mig själv jusst nu.. har sådana perioder rätt ofta i mitt liv.. fyllda med ångest och deprissioner och skit =/ men de e bara att kämpa vidare.. även om de är tungt ibland..
 
men ajja :P nu ska ja väl lägga mig i sängen och titta på värdelös tv å försöka somna.. så ja orkar upp tidigare än 14,30 som jag lyckades sova till idag xD va väl för min dröm jag hade om mig och isak som ja sov så länge:P drömmde skit tokigt:P typ att vi va på nån resturang och satt i en soffa och åt MASSAVIS med bakelser:P bordet med bakelser å tårtor å allt mumsigt man kan tänka sig va kanske runt 3 meter längt ^^ underbar dröm xD hade typ smaken av godsakerna kvar i munnen när ja vakna kändes de som XD

Pussåhej på er ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0