;)

Tjo, är inte speciellt inne på de här med bloggar.. Men man kan ju alltid testa något nytt.. Skadar ju inte direkt.. Får man hoppas .. ^^.
Men iaf, tänkte skapa mig en egen blogg nu när jag ändå sitter hemma hela dagarna och väntar på att saker och ting ska hända i mitt liv.. Vet att man inte bara kan sitta och vänta alltid på att saker ska hända.. Men i mitt fall är de, de enda som finns att göra..
Vänta på min ADD utredning.. som tydligen tar väldans tid att bli klar med.. tror den började nångång i slutet på 8an, och nu har jag redan hunnit med 9an 1 år på individuella och börjat i förstaring och ändrat mig om valet av skola..
Ajja.. mina funderingar om det är väl att antingen börja på barn och fritids programet med mina vänner och bara låta de flyta på.. eller att gå 4a år på individuellt val.. Vi får väl se hur de blir.. Hur som helst så måste jag vänta på utredningen att bli klar innan jag bestämmer något speciellt om min gymnasie utbildning.
Nu ska jag kolla vidare på design och grejer på den här sidan..

Pussåhej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0