<3

Hoppas på att bli trött och kunna sova snart, för imorgon kommer dom här två sötisarna hem till mig<3
Becka slutar skolan vid 15.?? så hon kommer hem till mig fortast möjligt :D
Och Isak han slutar sin praktik klockan 15.30 lr nått om ja kommer ihåg rätt :D Och fort som attan ska han komma hem till mig hoppas jag på :D Ska bli super kul att träffa dom.. Även fasst jag Var med Isak hela helgen och Becka från fredagen till lördagen så saknar jag dom redan :P Haha.. Och dom ska komma till mig i helgen med :D Då ska Becka stanna ända från fredagen till lördagen, Isak visste inte hur länge han skulle stanna lr vilken dag han skulle komma.. Men komma ska han :D <33


God natt alla!
Pussåhejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0