Yes^^

Jag har gjort de igen, skämt ut mig.. att jag alltid lyckas med det:P


Idag när ja skulle åka stadsbuss från skolan till tåg/buss stationen så satt några människor från min förra.. förr förra skola rättare sagt där.. så ja stanna till vid dom.. (fanns ingen sittplats ledig) så när ja stog där och bussen började köra.. så tappar jag såklar balansen.. och flyger in i några människor.. min uppfattning av de hela är att de är så pinsamt när sånt händer.. men de e ju kul för andra.. som kan skratta åt de.. :P själv höll ja på å dö.. xD pinsamt..


påminner mig om en gång när jag skulle åka tåg med mitt ex till tierp.. då stog jag i tåget..(fanns ingen sittplats) också lutar tåget lite vid storvreta ungefär.. och såklart flyger jag handlöst och hamnar på massor av väskor.. tillhörande gamla tanter.. som ja dessutom också hamnar på..., OTROLIGT pinsamt va de... :P


ajja.. nu vet ni iaf att ja då inte har den bästa balansen i världen.. men de är ju bra att benen bär mig för de mesta iaf ^^


(Har massa å då menar jag massa mer pinsamheter jag skulle kunna ta upp.. men de skriver jag inte om här.. för de har ingen koppling till buss/tåg.. har fler med buss å tåg grejer.. men orkar inte berätta.. är för pinsamt.^^)

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Det låter kanon det!

Allt bra annars då? :)

2008-10-01 @ 16:47:44
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Jo tack de är bara bra med mig! :)

2008-10-01 @ 17:07:10
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0