Tråkigt =(

Ibland när man har riktigt tråkigt.. Är det bra att det finns saker att göra.. Även om dom också är otroligt tråkiga.. xD


PERSONLIGT:
Vad heter du: Therese.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Ja tror dom va inne på Connie.. Men så blev de inte^^.
Vart bor du: Alunda.
Hur lång är du: 165 cm.
Ögonfärg: Grön/bruna.
Hårfärg: Brunt ^^


KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka: En från Ellos.. Vet inte riktigt.. De e bara en skit jacka som ja har tills vidare^^.
Vad använder du just nu för skor: Typ mina svarta Reebok (vet ej hur de stavas) och mina vita blend..
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: En ny jacka och ett par nya jeans skulle behövas^^.
För hur mycket köper du kläder för i månaden: Det är olika från månad till månad^^.
Vad har du för skostorlek: 41-42 typ xD.


SENASTE PERSON SOM..
du pratade med: Mamma^^<3
du gick på bio med: Dennis. (Narnia. prince cazpian) Lr hur de stavas..
du gick på stan med: De va väl Vickan och Malin tror ja^^ <3
du kramade: Mamma? x) kommer inte riktigt ihåg..
du pussade: Mamma :) <3
du hade sex med: Ja de va Dennis de..
som såg dig gråta: Mamma..
skällde på dig: Mamma antar jag.. Kommer inte ihåg ;O..


HAR DU NÅGONSIN..
sagt jag älskar dig och menat det: Varje gång jag säger det, menar jag det också.
bråkat med ditt husdjur: Öhm.. Nej.. xD
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej men typ.. :P


STUFF:
Är du ensam nu: Japp..
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Allt typ som ja hör xD
Vill du gifta dig: Känns inte som ja kommer vilja de.
Vill du ha barn: Har alltid velat det.. Längtar tills de händer<3


EXTRA STUFF:
Tar du droger: Nej X D..
Vad är du mest rädd för: Jag är rädd för otroligt mkt.. Men såhär allmänt säger jag väl spindlar xD..
Vilka kläder sover du i: Olika.. Beror på ^^..
Vart vill du gifta dig: Vet ej...
Vem hatar du verkligen: Det finns några..
Varit kär: Ja..
Kör du bil: Nope..
Gillar du att ha folk omkring dig: Ibland.. men ja föredrar att sitta ensam^^..
Är du ett hälsofreak: Haha nej.. :P
Har du någon tatuering: Nej men det kommer snart.. En fjäril ungefär vid nacken^^..


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
gråtit: Faktiskt inte :O..
köpt någonting: Nope..
varit sjuk: Hostar fortfarande efter min förkylning förra veckan.. =/
sjungit: Alltid^^.
sagt jag älskar dig: Kommer inte ihåg..
velat säga till några att du älskar dem: Inte vad jag kommer på..
träffat någon ny: Ah.. En ny kille som börjat i klassen^^ vet ej va han heter än :P
saknat någon: Alltid.. :( <33
kramat någon: Japp :)
kysst någon: Nope..


VILKEN..
tidning läser du: Typ skvaller tidningar.. Men läser mest på internet..
buss åker du oftast: 886/887 :P
frisyr har du: Typ.. Ful? xD


SENASTE..
film du såg: Bloody mary :D:D
sak du stal: Kommer inte ihåg.. Va ju typ 10 år sen xD
mat du åt: Fisk och Potatismos x)
gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig gjort de..


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Haha det blev en knasigt ord där! ;D

Jag har ingen aning faktiskt..



Men ja, jag förstår dig till fullo. Självklart är det inte vem som helst man släpper in dit så att säga? :)

2008-10-02 @ 01:43:06
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Haha :)

Men, du har varit med om de iaf?

2008-10-02 @ 02:01:06
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Mmh? :)

2008-10-02 @ 02:50:55
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0