Dagen..

Hejs alla ;)

Idag har varit en jobbig dag =/ sov ingenting natten som var och med det menar jag ingenting.. kunde absolut inte.. vet inte vrf men iaf.. hatar när man inte sovit också måste man verkligen gå till skolan å kroppen blir helt varm å lite snurrig å knäpp,, hatar det =/


På eftermiddagen gick jag och min syster (http://liimpaan.blogg.se) ut och knäppte lite höstbilder^^ va väl kul.. men blev inte så värst bra bilder när man är så hungrig å trött som ja va då.. så vi gick in och väntade på mat istället xD


Vi åt världens godaste middag idag :D Biff stroganof lr hur de stavas:P shit va gott det är alltså.. :D kan lägga ut receptet nån dag om de är nån som är intresserad^^..


Sen somnade ja till framför tvn för ja va så trött.. men mamma väckte mig.. för om ja sov då.. skulle ja inte kunna sova inatt heller xD

Sen nu på kvällen har jag fixat lite med systers blogg.. blev väl okej.. men tappa lusten så ja sket i att fixa mer.. får se ut som de gör ett tag.. spelar nog inte henne så stor roll iaf så.. :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0