Pieces..

Idag har jag bara tråkigt.. Jätte tråkigt.. Lämnade tillbaka min extra syster imorse också hos hennes kompis i uppsala.. Eftersom hon ska åka hem ikväll..

I skolan hade jag tråkigt.. Kom 45 minuter tidigt så jag satt i klassrummet och läste lite tills matte lektionen började..

Sen när jag skulle hem med 13.42 bussen så va den full så busschaffören åkte bara förbi skolan.. Då gick jag med Sandra istället till centralstation.. Sen stog jag ett tag och väntade med henne på hennes tåg.. Sen när jag gick till min buss så mötte jag min farmor som hade varit på stan och letat jacka.. Men inte hittat någon bra.. Sen såg jag Matte Tobias och Niklas också och hejade på dom..

Sen sov jag hela bussresan hem som vanligt.. Och nu sitter jag här och har tråkigt framför min dator och lyssnar på musik å sjunger med som ja alltid gör.. Undra om dom ber mig va tyst snart där nere på nedervåningen xD

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0