=)


Hej!

Idag är jag rätt så glad, min "extra" syster är här på besök. Min pappa har 2 barn med hennes mamma, det var så hon blev min extra syster :P Sen har vi fortsatt hållit kontakten även fasst Monica och Pappa har lämnat varandra.
Jag hade inte träffat henne på 3 år =/ men nu är det bestämt att jag ska till henne nångång på jul lovet =)

GUUD vad jag längtar till julen! Ljus pepparkakor glögg massa god mat och risgrynsgröt! + Jag ska till Carolin i sundsvall nån gång under lovet ju. Hoppas jag får julstämmning i år. Förra året dog morfar bara några få dagar innan jul, det var lite svårt.. Men vi lyckades med julen rätt så bra iallafall... Men jag hoppas det är bättre i år =)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0