Körhelg.

Hej ni!

Jag menar inte kör som i att köra bil utan kör i som att sjunga :)

Jag är med i kören "Unga röster" här i alunda.. Lr jag började i förra veckan efter en lååååång paus ifrån det.. Mådde inte så bra förut som ni kan se om ni läser långt bak i bloggen.. (Gör det inte) :P

Men iallafall så skulle det vara körhelg den här helgen i en kyrka vid heidenstams torg i uppsala.. Men SÅKLART ska jag bli förkyld igår när jag kom hem ifrån mormor.. Såklart!!

Jag ville jätte gärna vara med.. Man skulle träna sina röster tsm mm och sen på söndag sjunga allihopa tsm, alltså massor av olika körer från uppsala län.. Och jag kan inte vara med :'/

Alla vet ju att man inte ska sjunga om man har ont i halsen och är hes för stämbanden kan skadas.. Och jag vill ju inte vara hes förevigt..

Också kan jag inte ens gå på kören ikväll för jag vill ju inte utsätta dom andra där ifall jag smittar.. Tänk om dom också skulle bli sjuka till i helgen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0