Idag.

Hej ni!

Imorse blev jag väckt av världens högsta dörrknackning xD Avlopps rensarna kom och skulle rensa våra avlopp, dom gör det på hela området där vi bor..

Så jag skyndar klär på mig mjukisbyxor och en myströja och när jag kommer ner för trappan möts jag av världens snyggaste kille xD VÄLDIGT pinsamt.. Jag brukar inte bry mig om såntdär men.. hehe :)

Iallafall, nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå, min Becka ska komma idag och sova kvar :D Saknar min stumpa jätte mkt, de har inte blivit så mkt hon och jag sen hon blev ihop med våran gemensama vän Isak... =/

Jag lyssnar också på en av dom bästa skivorna som gjorts :D ; VA - Bandit Rock 2009.
Skit bra låtar!!



Låtlistan:

CD1
01.Dead By April – Losing You
02.Nickelback – Something In Your Mouth
03.The All American Rejects – Gives You Hell
04.Slipknot – Snuff
05.Dope – You Spin Me Round (Like A Record)
06.Kings Of Leon – Use Somebody
07.Hide The Knives – Holy Banner
08.Hardcode Superstar – Beg For It
09.Sparzanza – My World Of Sin
10.David Cook – Light On
11.D.A.D. – Beautiful Together
12.Raubtier – Kamphund
13.Plan Three – Triggers
14.Staind – All I Want
15.Engel – Sense The Fire
16.Corroded – Time And Again
17.Snow Patrol – Crack The Shutters
18.Renegade Five – Darkest Age
19.Saving Abel – Addicted
20.Heat – 1000 Miles
21.The Fray – You Found Me

CD2
01.In Flames – Delight And Angers
02.Papa Roach – Hollywood Whore
03.Mando Diao – Dance With Somebody
04.Fall Out Boy – I Don’t Care (Single Version)
05.The Killers – Spaceman (Radio Edit)
06.Glasvegas – Daddy’s Gone (Radio Edit)
07.Lillasyster – Andreas
08.Doors Down – Let Me Be Yourself
09.Dia Psalma – Kulisser
10.The Sounds – No One Sleeps When I’m Awake
11.Johnossi – Bobby
12.Takida – Handlake Village
13.Hammerfall – Any Means Necessary
14.Gossip – Heavy Cross
15.Union Square – Breakout
16.Anberlin – Feel Good Drag
17.Ammotrack – A Bigger Bang
18.Deathstars – Blood Stains Blondes
19.Sugarplum Fairy – You Cant Kill Rock N Roll
20.Itchy Days – 911


Kommentarer
Postat av: E L I N ♥

Sv, varsegod, allt bra?=)

2009-10-28 @ 21:07:00
URL: http://ekva.blogg.se/
Postat av: Amanda TG ♥

Snygg design, *i like it! :)*

2009-10-29 @ 22:05:37
URL: http://thimas.blogg.se/
Postat av: Anna

åå änteligen någon i bloggvärden med bra musikstil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Låt tips från mig:



volbeat- soulweeper

volbeat- soulweeper 2 (de är olika låtar)

Sonic syndicate - My escape

Sonic syndicate- Enclave

Skillet- lucy



:)

2009-11-10 @ 18:28:00
URL: http://piteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0