Här har ni lite onödig info.

PERSONLIGT:
Vad heter du: Therese Jädersten Norman.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Ja tror dom va inne på Connie.. Men så blev de inte =P .
Vart bor du: Alunda.
Hur lång är du: 165 cm.
Ögonfärg: Grön/bruna.
Hårfärg: mörkbrunt.


KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka: En vindjacka från ellos, ska snart köpa mig något varmare :).
Vad använder du just nu för skor: Ett par vita blend gympaskor.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: En ny jacka och ett par nya jeans skulle behövas..
För hur mycket köper du kläder för i månaden: Inte mycket, går inte i skolan så har inte alls mycket pengar att spendera.
Vad har du för skostorlek: 41-42.


STUFF:
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Den mesta musik, vare sig det är bra lr inte.
Vill du gifta dig: Det vet man aldrig. =P
Vill du ha barn: Har alltid velat det.. Längtar tills de händer :)


EXTRA STUFF:
Tar du droger: Nej, skulle aldrig komma på tanken..
Vad är du mest rädd för: Jag är rädd för otroligt mkt.. Men spindlar är väl något jag kan ta upp här :P..
Vilka kläder sover du i: En stooor t-shirt.
Vart vill du gifta dig: Ingen aning.
Vem hatar du verkligen: Det finns några..
Varit kär: Ja..
Kör du bil: Nej..
Gillar du att ha folk omkring dig: Ibland.. men ja föredrar att sitta ensam..
Är du ett hälsofreak: Haha nej.. :P
Har du någon tatuering: Ja en på underarmen.."Snirklar" och några stjärnor, blir fler sen :)..



VILKEN..
tidning läser du: Nu! För det mesta :) ..
vilken buss åker du oftast: 886/887 :P
frisyr har du: Axel långt lite uppklippt.. Har klippt mig själv xD




Och för att liva upp det hela lägger jag väl in en bild på mig själv i inlägget också! :)


Kommentarer
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Onödigt? Jag tyckte det var intressant :D Man får sällan en bra inblick på vem bloggaren är, så tummen upp från min sida!

2009-10-10 @ 02:26:01
URL: http://weris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0