Väntan är tyvär inte över än.

Hej ni!

För alla som väntar tålmodigt på en blogg-design av mig så säger jag förlåt, förlåt, förlåt för all väntan.. Men det är bara de att koderna tar sin lilla tid.. Och man måste bestämma någon dag när man har tid att sitta med det.. Och det har jag inte haft på ett bra tag nu.. Och har nog inte det på några veckor framöver heller.. Så jag är ledsen ni som väntar.. Men ni får nog vänta ett litet tag till.. Eller hitta någon annan som vill göra gratis designer..
Eftersom jag inte tar betalt så går det lite på mina villkor också.. Hade jag tagit betalt för bloggarna är det ju såklart att jag hade tagit tid till det på direkten så fort jag fått in pengarna.. Men nu är det ju så att jag gör det gratis.. Och tjänar ingenting förutom lite nya skills genom att lägga min tid på det.. Menmen.. :)

Kommentarer
Postat av: Robban

Nu ska jag läsa din systers blogg. (din blogg ät skit snygg) ;)

2009-11-29 @ 14:11:18
URL: http://simhoppnumerett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0