Frost ute =)

Hej ni!

Idag när jag vaknade var de jätte fint ute, massa frost och solen lyste :) Fick lust att gå ut åt knäppa lite kort då :) När jag va ute i skogen fick jag syn på 2 ekorrar som lekte.. Då fick jag för mig att jag skulle få kort på dom också.. Så jag klampade rakt in i skogen som en jäkla elefant, snubbla runt å gjorde illa mig på pinnar.. Men inte blev det några bra kort på korrarna eller.. Kanske kan zooma in något kort så ni kan få se någon annan dag :)

Tänkte om det är någon som ville se några av korten jag tog idag, här kommer några:






























Bjuder på en bild på mig själv också när ja ändå håller på.


Stor-Misse är lite trumpen.


Lill-Misse ler som vanligt =).


Vackra kissen Lotta.


Lill-Misse, t v Stor-Misse, t h.
Väldigt inspirerad jag var när dom fick sina namn :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; mm okej, härligt! här e de väl lite sådär..e sjuk..kan inte konsentera mig & ja måste plugga :/



Fina bilder ^^



ska vi följa varandra på bloglovin?



Kramar

2009-12-02 @ 15:24:00
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: Robban

Bra att det går så lätt. Grymt snygga bilder ;)

2009-12-02 @ 15:59:16
URL: http://simhoppnumerett.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv; mm gör va som helst nu för att bli frisk :/



har lagt till dig nu ^^

2009-12-02 @ 16:44:53
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0