Har man tråkigt så har man =P

PERSONLIGT:
Vad heter du: Therese.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Ja tror dom va inne på Connie.. Men så blev de inte^^.
Vart bor du: Alunda.
Hur lång är du: 165 cm.
Ögonfärg: Grön/bruna.
Hårfärg: Brunt ^^


KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka: Ingen alls, de är ju fortfarande lite sommar kvar =P
Vad använder du just nu för skor: Ett par från New yorker :P Med tattoo tryck..
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: En ny jacka och ett par nya jeans skulle va bra..
För hur mycket köper du kläder för i månaden: Det är olika från månad till månad..
Vad har du för skostorlek: 41-42 typ xD.


SENASTE PERSON SOM..
du pratade med: Dennis.. 
du gick på bio med: Hm.. Kommer inte ihåg xD
du gick på stan med: Becka :)
du kramade: Dennis.
du pussade: Mamma :)
du hade sex med: Hemligt?
som såg dig gråta: Mamma..
skällde på dig: Mamma antar jag.. Kommer inte ihåg ;O..


HAR DU NÅGONSIN..
sagt jag älskar dig och menat det: Varje gång jag säger det, menar jag det också.
bråkat med ditt husdjur: Öhm.. Nej.. xD
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Hm.. Vet inte riktigt..


STUFF:
Är du ensam nu: Kan man väl säga.. Dennis ligger å sover å ja sitter vaken ensam :P
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Nästan alla.. Bra lr dåliga.. Spelar ingen roll xD
Vill du gifta dig: Känns inte som ja kommer vilja de.
Vill du ha barn: Har alltid velat det.. Längtar tills de händer<3


EXTRA STUFF:
Tar du droger: Nej X D..
Vad är du mest rädd för: Jag är rädd för otroligt mkt.. Men såhär allmänt säger jag väl spindlar xD..
Vilka kläder sover du i: Olika.. Beror på ^^..
Vart vill du gifta dig: Vet ej...
Vem hatar du verkligen: Det finns några..
Varit kär: Ja..
Kör du bil: Nope..
Gillar du att ha folk omkring dig: Ibland.. men ja föredrar att sitta ensam^^..
Är du ett hälsofreak: Haha nej.. :P
Har du någon tatuering: Ja.. På vänstra underarmen :P


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
gråtit: Hm.. Nej..
köpt någonting: Nope..
varit sjuk: Nej :D
sjungit: Varje dag, minst en gång :P
sagt jag älskar dig: Kommer inte ihåg..
velat säga till några att du älskar dem: Mjo..
träffat någon ny: Hm.. Nej :P
saknat någon: Alltid.. :( <33
kramat någon: Japp :)
kysst någon: Nope..


VILKEN..
tidning läser du: Typ skvaller tidningar.. Men läser mest på internet..
buss åker du oftast: 886/887 :P
frisyr har du: Ful? xD


SENASTE..
film du såg: The girl next door.. En verklighetsbaserad.. Verkligen hemsk =/
sak du stal: Kommer inte ihåg.. Va ju typ 10 år sen xD
mat du åt: Makaroner och köttbullar :P
gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig gjort de..

Kommentarer
Postat av: Jennu!

Din blogg är fin gumman! <3

2009-08-26 @ 14:57:30
URL: http://jeannu.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

sv. eh för att folk inte ska gå in på min längre, har super många som går in på min blogg. och dessutom har jag sagt till alla att du har gjort den. :s

2009-08-26 @ 15:32:41
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: elin

fin design du har (:

2009-08-26 @ 16:02:55
URL: http://flickanirandigpjyamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0