<3

Som ni ser har jag suttit och ändrat lite på min blogg design.. Tyckte faktiskt att det blev rätt lyckat, när man tänker på att det faktiskt är jag fatta-noll-om-allting som gjort den helt själv :) (a)

Imorn ska jag, mamma, syster och bror åka till thuns och handla lite granna.. bland annat nya gympa skor *jippie* :D har vart i behov av det rätt mkt nu på sista tiden..kanske blir lite annat också om man har turen med sig :D:D

sen på hemvägen ska vi åka förbi beckan å hämta uppna för hon ska ju med mig hem :D och sen kommer väl isak runt 5-6 tiden för han skulle tydligen sova till klockan 3 imorn xD :P sova sova sova.. de är nog hans liv.. ^^

börjar bli friskare nu faktiskt.. hostar som fan å de.. men de kan man ju göra i flera veckor efteråt typ.. men ja e inte nästäppt faktiskt:P och känner mig ganska pigg^^ så ja hoppas iaf att de är på bättringsvägen. ^^

Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0