<3

Tjosan!
Jusst för tillfället sitter jag i skolan på min datakunskap lektion och har super tråkigt.. Vi har bara kommit till där man lär sig om word *blääh* de lärde man sig ju typ när man gick i 4an lr nått xD men iaf.. de är ju tur att man kan gå in och skriva lite i sin blogg för att inte ha så himla tråkigt :D hehe alla mina klass kompisar blev super glada å anto sa att hon saknat mig :) och alla la märke till också att jag inte hade smink x) :P undra om de va nått bra lr dåligt, för dom sa att man inte kände igen mig ens ^^ haha de va väldigt kul faktiskt att träffa dom.. dom är ju en himla rolig klass faktiskt^^ trivs rätt så bra med dom.. men som sagt så ska jag bara ha några lektioner med dom i veckan.. typ eng data och bild.. resten ska jag ha hos en specialpedagog^^ tkr allt de här är super bra och hoppas de gör att jag ändrar min uppfattning om skolan eftersom en fulländad gymnasie utbildning är jätte viktigt ju.. förstår inte riktigt vrf de är så viktigt.. men.. :)
ajja.. nu ska ja fortsätta med mitt word tjaffs.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0