Hej, hej, hej..

Nu har jag varit hemma från skolan i 3 dagar.. har dåliga dagar igen.. hatar dom =( vill att dom ska ta slut.. å aldrig återkomma.. men som vanligt så är aldrig nånting som ja vill och kommer aldrig bli de heller.. är så trött på saker och ting.. vill bara lägga mig i sängen och aldrig gå upp igen.. men de går ju inte heller.. man måste ju leva även om det är svårt.. även om man inte ens vet hur man gör.. aja.. ska väl försöka lyckas leva mitt liv.. man får aldrig sluta kämpa.. fasst.. jag vet inte ens om de är de ja gör.. jag flyter nog bara med.. finns ju ändå inget att kämpa för..



My weakness is that I care too much
And my scars remind me that the past is real
Cause you're drowning in the water
And I tried to grab your hand
And I left my heart open
But you didn't understand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0