^^

I fredags va jag med louise och vi hade jätte kul vid datorn :D somnade inte förens vid 06.30 typ XD

 
Igår hade jag kul med Isak, Alexandra och en liten stund Niklas.. Sen åkte niklas hem och Isak Alexandra och jag gick hem till mig och drack saft^^ sen gick vi ut till linnea och louise.. linnea va skit dryg å skrämde oss å grejer xD sen gick alexandra isak och jag hem till isak å åt mackor :P och tårta :D sen kollade jag på film och dom sov xD sen gick ja hem ^^ ungefär vid 5 tiden..


Idag har jag sovit hela dagen typ.. och vid 20,30 frågade isak och alexandra om ja ville komma till isak.. då duschade jag och gick sen dit.. sen vid typ 21.45 så gick vi förbi alexandra och lämnade henne hemma, sen gick isak å jag hem till mig och försökte få igång mitt internet och åt godis^^ sen gick han hem 22.45 typ för å hinna till sin pappa innan supernatural börja :D

och nu sitter jag och skriver i pausen på supernatural :D men nu börjar det igen.. men nu har ni fått en liten berättelse om min helg xD

Puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0